Tragtbryst.dk

Læs og spørg om tragtbryst / pectus excavatum

Spring til indhold

Dagene efter operationen

Stil spørgsmål til efter operation

Dagene efter operationen

Indlægaf sm90 » 1. dec 2009, 08:29

Hej folkens,
Jeg står her og skal opereres for et temmelig dybt (men pænt, iflg. Hans) tragtbryst her den 11. december (kun 10 dage endnu, og ja, jeg glæder mig sgu meget!!), men mit spørgsmål er, hvad lavede I egentlig i de efterfølgende dage efter operationen, altså mens I stadig var indlagt?
Er der meget tid hvor jeg bare skal ligge alene og kigge ud i luften, eller hvordan? Bør jeg medbringe nogle bil magasiner og læse i, evt. min bærbar så jeg kan få kigget lidt mere på mine eksamensopgaver, eller hvad? :)
Håber I kan hjælpe mig :)
sm90

Re: Dagene efter operationen

Indlægaf Jacob » 1. dec 2009, 10:03

Hej sms90,

Jeg havde min bærbar med, samt nogle bøger / blade. Du kan få adgang til Internettet mens du ligger deroppe, eller du kan have dit eget med. Der er også tv på stuen, så der er nok at give sig til. Jeg brugte også en del tid på at gå rundt og snakke med de andre, der var blevet opereret. Det er spændende at høre hvordan andre har oplevet det at have tragtbryst :-)

Kan godt forstå du glæder dig - er helt sikker på du ikke kommer til at fortryde det!

Held og lykke med det hele!

De bedste hilsner
Jacob
Jacob
Site Admin

Indlægaf Steffen » 3. dec 2009, 21:12

Ja, jeg havde nogenlunde det samme med som Jacob + et par kryds og tværs blade, hvis man er til det ;) Men ellers var det langt fra så kedeligt, som jeg havde frygtet.
Steffen

Indlægaf Jacob 12 » 25. jul 2010, 16:26

Tiden går såmænd hurtigt nok i dagene efter. Hvis der er andre som er blevet opereret samtidig med dig, er det også sjovt at være flere om at skulle i gang igen :)
Jacob 12

Tilbage til Efter operation