Tragtbryst.dk

Læs og spørg om tragtbryst / pectus excavatum

Spring til indhold

Jeg skal opereres i morgen. Min beslutning:

Fortæl os lidt om dig selv.

Jeg skal opereres i morgen. Min beslutning:

Indlægaf PeterLE » 2. jun 2010, 21:37

Hej alle :)

Først vil jeg rigtig gerne takke dig Jakob for at have lavet denne fantastiske side, hvor jeg har læst stort set alle artikler igennem, og de har hjulpet mig et godt stykke hen af vejen.

Jeg har her for en måned siden besluttet mig for at få lavet mit tragtbryst. Mit tragtbryst har jeg haft lige siden jeg var omkring 5 år gammel, og jeg er 17 år i dag. Jeg var nede på Skejby sygehus for ca. 2 år siden og snakke med Hans Pilgaard om operationen. I vores familie valgte vi ikke at træffe en beslutning om operation på dette tidspunkt, da min mor og far følte det mere var deres beslutning frem for min egen. Her for 2 måneder siden kontaktede vi Skejby sygehus igen, da jeg efter at have startet på gymnasiet har haft nogle lidt dårlige oplevelser med mit tragtbryst. Folk har sagt "ad" til det, og andre har kigget underligt på min brystkasse, så jeg følte jeg ville gøre noget ved det. Jeg kender bl.a. 2 andre, som jeg går på gymnasie med, som også har fået det lavet, og de er rigtig glade for det. Min far har selv tragtbryst, og han har ærligt indrømmet, at han til dels skjuler det for omverden, da han ikke kan lide hvis folk kigger. Den situation vil jeg helst ikke havne i, og det har bl.a. været med til at jeg traf den beslutning, jeg nu har truffet.
Her for en måned siden tog jeg den endelige beslutning, og vi fik at vide, at jeg først kunne blive indlagt her d. 3/6-10. I overmorgen (d. 4/6-10) vil operationen finde sted, og jeg vil efter nogle dage skrive herinde igen om mine oplevelser. Jeg kommer også til at vise nogle før og efter billeder op her på siden, når jeg har mulighed for det. ;)
PeterLE

Re: Jeg skal opereres i morgen. Min beslutning:

Indlægaf Jacob » 23. aug 2010, 12:19

Hej Peter,

Først et forsinket velkommen til siden :-) Jeg er glad for du har fundet informationerne nyttige!

Fedt at du valgte at få foretaget operationen!! Jeg håber din operation er gået godt. Har du lyst til at dele dine oplevelser med os?

De bedste hilsner
Jacob
Jacob
Site Admin

Re: Jeg skal opereres i morgen. Min beslutning:

Indlægaf PeterLE » 25. aug 2010, 17:00

Hej Jacob :)

Jo mange tak skal du have.

Ja det var meget dejligt at få det overstået, - og sikke et flot resultat. Jeg var så sent som i dag nede og blive scannet og billederne var lige som de skulle være :D

Jeg vil meget gerne dele mine oplevelser med jer og det næste indlæg jeg vil ligge ind er når der her d. 4/9 er gået 3 måneder, så jeg også kan få lagt nogle billeder ind ;)
PeterLE

Tilbage til Introduktioner